Пошук по сайту:                    У базі 1166 записів.
За підтримки:

   Залиште запитання:
   
   


Корисна інформація
Австралія  (5) Австрія  (14) Аргентина  (2) Бельгія  (4) Болгарія  (11) Великобританія  (6) Греція  (15) Данія  (1) Держава Кувейт  (12) Естонія  (7) Єгипет  (4) Ізраїль  (19) Ірландія  (13) Іспанія  (17) Італія  (15) Канада  (8) Киргизька республіка   (9) Кіпр  (7) Королівство Таїланд  (11) Латвія  (10) Литва  (4) Люксембург  (5) Мальта  (6) Нідерланди  (14) Німеччина  (31) Нова Зеландія  (6) Норвегія  (4) ОАЕ  (10) ПАР  (5) Польща  (63)   Португалія  (8) Республіка Білорусь  (9) Республіка Кенія  (2) Республіка Кот-д-Івуар  (2) Республіка Ліберія  (4) Республіка Мальдіви  (2) Республіка Сейшелли  (3) Республіка-островів-Фіджі  (2) Росія  (12) Румунія  (5) Сирія  (4) Словаччина  (5) Словенія  (2) США  (11) Туреччина  (7) Угорщина  (10) Фінляндія  (9) Франція  (6) Хорватія  (7) Чехія  (13) Швейцарія  (2) Швеція  (8) Японія  (4)

 

Історія успішного працевлаштування на лайнері - Харків

Роздрукувати матеріал

Фірму-посередника з працевлаштування в сфері мореплавства Сергій знайшов через мережу Інтернет. На сайті фірми була вся інформація про її діяльність та умови роботи з клієнтами. Його зацікавила запропонована фірмою можливість працювати на ресепшені круїзного лайнера.

У грудні 2006 року Сергій зателефонував до Центру консультування мігрантів за порадою, чи можна довіряти цій фірмі-посереднику. Консультант дала Сергію контактний телефон Міністерства праці та соціальної політики України (044) 289-50-97, за яким можна дізнатися, чи має фірма-посередник ліцензію Міністерства праці та соціальної політики на посередництво у працевлаштуванні за кордоном. Консультант також ознайомила Сергія із розповсюдженими шахрайськими схемами та наголосила на необхідності підписання договору про послуги з посередником. 

Перевіривши дійсність ліцензії фірми та отримавши всю інформацію про послуги та обов’язки фірм-посередників, а також порядок співпраці з посередником, Сергій пішов на зустріч з агентом. В офісі цієї фірми Сергію  запропонували сплатити 500$ за послуги з працевлаштування за кордоном, які передбачали пошук відповідного роботодавця, підписання трудового договору з роботодавцем та надання консультаційної допомоги Сергію на всіх етапах оформлення трудової візи в посольстві. Сергій, порадившися з консультантом ЦКМ щодо юридичних аспектів договору, погодився на співпрацю з посередником та підписав договір. 

І ось уже протягом двох років Сергій працює на великих круїзних лайнерах. На питання співробітників ЦКМ “Чи почували Ви колись дискримінацію з боку працедавця або співробітників лайнеру?” Сергій відповів, що таких випадків у нього, на щастя, не було. Втім, навіть якщо трапиться щось подібне, важливо знати, що існує спеціальна Міжнародна організація з захисту прав транспортних працівників “ITF - International Transport Workers' Federation”, куди може звернутись будь-який член екіпажу та отримати відповідну допомогу у найближчому порту.

« Повернутися назад

За підтримки:
Головна   |   Про нас   |   Інформація по країнах   |   Адреси посольств та консульств   |   Часті запитання   |   Контакти
Корисне  |  Інформаційні матеріали ЦКМ   |  Статті  



© 2005-2017 Всі права збережено www.migrantinfo.org.ua, Інформація для мігрантів.
Розроблено AbcSite. Підтримка проекту IOM-Ukraine.